poniedziałek, 12 stycznia 2015

Marzenia a cele

Często w swoim życiu zapominamy jak ważne jest dążenie do realizacji swoich marzeń które niekiedy nazywamy celami. O sobie powiedziałabym, że jestem osobą która realizuje swoje marzenia a mój M. określił mnie jako osobą dążącą do realizacji zaplanowanych celów.

Czy zatem marzenia od celów czymś się różnią? W moim przypadku nie wiele, bo nie marzę o księciu na białym koniu, czy domku na kurzej łapce. Ja marzę o rzeczach osiągalnych i realnych, chociaż i te "bajkowe marzenia" można w jakiś sposób choćby częściowo ziścić. Bo przecież książę to może być przystojny, szarmancki i inteligenty facet który dzięki swojej zaradności ma swoje cztery kółka. Domek na kurzej łapce może być domkiem na drzewie, gdzie konary przypominają kurze pazury. Dlatego ja powtarzam,że warto marzyć bo z marzeń tak łatwo jak z celów nie rezygnujemy. Jeśli nie uda mi się w tym roku to może uda się za dwa a nawet może dopiero za pięć lat- Ale uda się na pewno! Jeśli nie udaje wam się z celami przeżucie się na marzenia, bo one zawsze z lekka nutką fantasy zrealizują się z powodu waszego uporu. Musicie wierzyć,że się to uda. Każdy z nas zasługuje na marzenia. Na marzenia które się zrealizują. Bo zrealizujecie je sami. Codziennie je wizualizując będziecie podejmować coraz to nowsze kroki w ich kierunku. Wybierz ta drogę, która do nich Cie poprowadzi. Idź i nie oglądaj się za siebie, nie rozmyślaj o tym co było. Po prostu idź w ich kierunku. Podążaj za marzeniami. 

Majowa M. 

16 komentarzy:

  1. Pięknie napisane i w pełni się z tym zgadzamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. celem jest spełnienie marzeń, ja zawsze staram się spełnić te zamierzone i bardzo wyczekiwane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę sobie zacząć wizualizować moją nową figurę bo inaczej nigdy się nie odchudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny , motywujący post, to prawda, wiele możemy ociągnąć sami, to od nas zależy czy marzenia staną się celami i czy je spełnimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są długotrwałe i nie mają określonej daty realizacji. Moim marzeniem jest wyjazd do Nowego Yorku, więc powoli odkładam fundusze na ten cel, jest to moje marzenie i chociaż wiem że nie spełnię go w tym roku to spełnię je napewno :) Świetny post, uwielbiam takie czytać :)
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podoba ten post:) Masz rację marzenia nie mają określonej daty realizacji a często przy celach stawiamy konkretny termin. A Twoje marzenie piękne i życzę szybszego niż się spodziewasz wylotu do NY :)

      Usuń
  6. Jak przestałam idealizować i mieć marzenia wydające się być nieosiągalne, okazało się, że natrafiłam na ich spełnienie totalnym przypadkiem. Czasem warto odpuścić i nie gonić - może same nas oodnajdą :) Mnie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny wpis - ma w sobie dużo motywacji. Warto stawiać sobie cele, które dotychczas pozostawały jedynie marzeniem w naszej głowie. Ważne aby się nie poddawać. Realizując jedno będziemy mieli więcej siły i zapędu do podejmowania kolejnych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda :) Warto marzyć,warto śnić - by na prawdę szczęśliwym być :*

    ZAPRASZAM Cię Madziu do Starachowic na Blogerski Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście marzyć warto, wszystko w odpowiednim czasie się spełnia :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczy się nastawienie zawsze to powtarzam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś marzyłam więcej niż teraz szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciaż mam mnóstwo marzeń i planów. Niektóre są zupełnie niemożliwe, ale to dodaje im magii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. شكرا جزيلا للمعلومات قد تكون مفيدة بالنسبة لنا تحية صحي دائما


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń