niedziela, 24 kwietnia 2016

Dlaczego kupuje na promocjach?!

Ostatnio jest duży szum związany z promocjami w drogeriach. Czytałam i oglądałam na ten temat wpisy typu "co ja kupie/co kopić na promocji w Rosmannie/naturze/hebe" albo dlaczego nic nie kupie w Rosmannie" itd. Dodatkowo u mnie w pracy ten temat był poruszany, a  że w pokoju jest nas pięć to można poznać rożne punkty widzenia. Stwierdziłam, że mam ochotę podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na ten temat.




A co ze mną? Ze mną jest tak, że kupuję na promocjach i to nie tylko na tych -49% ale ogólnie czekam na promocje. Dlaczego?
Po pierwsze skoro mam możliwości kupienia produktu za prawie pół ceny czy jedną czwartą, który lubię i używam regularnie , to czemu miałabym tego nie zrobić? Nie widzę powodu. Zauważyłam pewną zależność w przypadku kilku produktów, które kupuje cyklicznie ale nigdy w cenie "regularnej". Co dwa czy trzy miesiące pojawia się promocja na te produkty i tylko wtedy idę je kupić.
Po drugie jeśli mam ochotę coś wypróbować to zdecydowanie nie chciałabym go kupić czegoś w regularnej cenie tylko w promocyjnej. Bo kupuje ze świadomością, że może się okazać ten produkt beznadziejny albo nienadający się zupełnie dla mnie.
Po trzecie skoro te produkty pojawiają się w takich promocjach, to jak sadzicie jaka jest ich realna wartość? Myślę, że nikt nie zdecydowałaby się rozdawać kosmetyków za darmo na taką skale. Oni nadal zarabiają, a my nie przepłaciliśmy.

Wiadomo, są minusy choćby "Panie" wymacujące produkty i zostawiające na nich ślady .Ale nauczymy się zwracać uwagę takim "Panią" i przede wszystkim same tak nie róbmy. Ostatnio moja koleżanka strasznie narzekała na takie zachowanie po czym stwierdziła, że nie kupuje tuszu jeśli go wcześniej nie otworzy.. Mamy czasy gdzie przed pójściem do drogerii swobodnie możemy sobie sprawdzić w Internecie jaka ma szczoteczkę tusz. 

Aaa i minusem jest nie pohamowanie w zakupach, ale dlatego warto wcześniej zrobić listę i mocno się jej trzymać albo tak jak ja wysłać męża po to co nam potrzebne:)

Pozdrawiam serdecznie,
Magda

5 komentarzy:

  1. Dlatego ja czekam na promocje w necie i wtedy robię zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowanie na PROMOCJI jest bardzo dobrym patentem na oszczędzanie :)
    No i w sumie czasami za cenę jednego produktu - mamy np.dwa.
    Promocje są super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czasami kupuję na promocji i na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uwielbiam kupowac na promocjach :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. مقالك مفيد جدا للمحتاجين. شكرا جزيلا لك.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń